Το νέο blogspot για το elliniko-greek-rock!!!

ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ROCK!!! ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΓΡΑΨΑΝΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ROCK ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΟΥ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ. ΜΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙΑ, ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΡΟΚ ΣΚΗΝΗΣ, ΠΟΥ ΘΑ ΕΜΠΛΟΥΤΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΑΝΕΩΝΕΤΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ.

Κυριακή, 30 Μαρτίου 2014

ΑΣΙΜΟΣ ΝΙΚΟΛΑΣ


Ο Νικόλας Άσιμος είχε γεννηθεί στις 20 Αυγούστου του 1949 στη Θεσσαλονίκη. Έζησε τα παιδικά του χρόνια και τελείωσε το σχολείο στην πόλη της Κοζάνης. Το πραγματικό του όνομα ήταν Νικόλαος Ασημόπουλος. Ο Νικόλας Άσιμος ήταν ένας ιδιαίτερος, αντισυμβατικός, αυτοδίδακτος μουσικός της ελληνικής μουσικής πραγματικότητας. Στιχουργός, συνθέτης, τραγουδιστής, ηθοποιός και με μια λέξη καλλιτέχνης.


Ο Νικόλας Άσιμος ήταν ο πρωτότοκος γιος του Λάζαρου Ασημόπουλου και της Μαρίκας. Η οικογένεια διέμενε στην πόλη της Κοζάνης. Ως έφηβος, ασχολήθηκε με τον αθλητισμό. Διακρίθηκε στο άλμα εις ύψος, καταλαμβάνοντας την τρίτη θέση στους μαθητικούς αγώνες σχολείων της Μακεδονίας το 1965, καθώς και στο ποδόσφαιρο. Μάλιστα, του έγινε επίσημη πρόταση από την ομάδα της Κοζάνης, αλλά τελικά η συμφωνία ναυάγησε.

Το 1967 εγγράφεται στη Φιλοσοφική σχολή του Α.Π.Θ. για να σπουδάσει στο Νεοελληνικό Τμήμα της Φιλοσοφικής Σχολής. Αρχικός στόχος του ήταν να περάσει στο τμήμα δημοσιογραφίας, την οποία άσκησε ερασιτεχνικά παράλληλα με τις σπουδές του. Σε κάποιο άρθρο του σε εφημερίδα της Θεσσαλονίκης χρησιμοποίησε για πρώτη φορά το ψευδώνυμο Άσιμος κι έκτοτε το καθιέρωσε. Παράλληλα, τα χρόνια της φοιτητικής του ζωής ασχολήθηκε ενεργά με το θέατρο . Έφτιαξε ένα φοιτητικό θεατρικό εργαστήρι, παίζοντας Αριστοφάνη, Μένανδρο, Μολιέρο. Παράλληλα έγραφε τραγούδια και τραγουδούσε σε μπουάτ.

Συχνά είχε προβλήματα με την αστυνομία καθώς ήταν η περίοδος της Χούντας και της λογοκρισίας που αυτή επιβάλλει. Ανυπότακτος, αγνόησε όλες τις προειδοποιήσεις της λογοκρισίας για τα τραγούδια του και τα λεγόμενά του. Συνελήφθη και κρατήθηκε στην Ασφάλεια. Όταν τον άφησαν, η ταυτότητά του είχε χαθεί. Δεν έβγαλε άλλη, παρά μόνο 18 χρόνια αργότερα, οπότε κατάφερε να του εκδώσουν μία ταυτότητα στο όνομα Άσιμος, με τη διευκρίνιση στο σημείο του θρησκεύματος: Άνευ θρησκεύματος.

Το 1973 φεύγει από τη Θεσσαλονίκη και πηγαίνει στην Αθήνα. Συνεχίζει να ασχολείται με το θέατρο και τελειώνει μια ιδιωτική σχολή Δραματικής Τέχνης.


Η πρώτη δισκογραφική παρουσία του, σε ηλικία 25 χρόνων, έγινε το 1975. Ήταν το 7" βινύλιο ''Ο Μηχανισμός / Ο Ρωμιός'' σε στίχους και μουσική του Νικόλα Άσιμου. Η ηχογράφηση έγινε στα στούντιο της "Κολούμπια" αρχές Μαΐου του 1975 και τον ίδιο μήνα κυκλοφόρησε και ο δίσκος από την εταιρεία Λύρα-Zodiac.

Γράφει τραγούδια τα οποία δε δισκογραφεί επίσημα, αλλά τα γράφει μόνος του σε κασέτες τις οποίες πουλάει σε διάφορα μέρη της Αθήνας όπως τα Προπύλαια, στο Πολυτεχνείο, στα Εξάρχεια, στο Μοναστηράκι, στο Λυκαβηττό. Σε αυτές τις κασέτες στο σύνολό τους περιέχονται 77 τραγούδια, τα οποία κυκλοφόρησε σε οκτώ κασέτες, που χωρίζονται σε 4 ενότητες.
Δίνει ακόμα μουσικές παραστάσεις σε μπουάτ της Πλάκας, και συνεργάζεται με καλλιτέχνες όπως ο Θανάσης Γκαϊφύλλιας, ο Γιάννης Ζουγανέλης, ο Σάκης Μπουλάς, και η Κατερίνα Γώγου. Επίσης συμμετείχε σε συναυλίες, κοινωνικοπολιτικές εκδηλώσεις, μουσικοθεατρικά σχήματα, θέατρο του δρόμου και σε διάφορα άλλα δρώμενα.

Το 1976 απέκτησε μία κόρη από τη σχέση του με την Λίλιαν Χαριτάκη, εκτός γάμου. Ανάμεσα από πολλές δυσκολίες, χωρίς δουλειά, άθλια οικονομικά και συνθήκες πείνας προσπαθεί να σταθεί όρθιος. Γράφει αρκετά επιστρατεύοντας τις καλλιτεχνικές του δυνάμεις με σκοπό την άμεση πολιτική και κοινωνική παρέμβαση, περνώντας μπόλικες ώρες αγκαλιά με την κιθάρα του.



Με σχήμα τους Τραντάλη, Μπίκο, Καλλοναίο, Ταραίο, Φινινή και Μανιάτη με την ονομασία "Για Ένα Πολιτικό Καφενείο", εμφανίζεται σε εκδήλωση συμπαράστασης στο γήπεδο της Καλλιθέας. Εκεί τραγουδάει για πρώτη φορά το αποκηρυγμένο "Σαν θα με καλέσει η πατρίδα".

Το 1977 φυλακίστηκε προσωρινά για δύο μήνες μαζί με άλλους πέντε εκδότες και συγγραφείς, ενώ αργότερα όλοι αποφυλακίστηκαν μετά από πρωτοβουλία του Διονύση Σαββόπουλου.

Την άνοιξη του 1978 τον καλούν να παρουσιαστεί στην Πολεμική Αεροπορία, στην Τρίπολη. Ωστόσο πήρε απαλλαγή στράτευσης, καταφέρνοντας να του αναγνωριστεί ότι πάσχει από σχιζοειδή ψύχωση. Η πάθησή του αυτή δεν ανταποκρινόταν στην πραγματικότητα αφού, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά στην αυτοβιογραφία του, υιοθέτησε αυτή την συμπεριφορά γιατί ήταν αντίθετος προς τη στράτευση και απλά ήταν ένα σχέδιο για να την αποφύγει.

Τον Ιούλιο του 1978 μέχρι αρχές Σεπτεμβρίου στο αυτοσχέδιο στουντιάκι του Στέλιου Λογοθέτη, γίνονται οι ηχογραφήσεις της "Παράνομης Κασέτας Νο 000001 - Με το Βαρέλι που για να βγει το σπάει". Πρωτοκυκλοφόρησε σε 500 αντίτυπα με αξία 100 δραχμές έκαστη.

Ακολουθεί ο χωρισμός με την Λίλιαν, μετά από μία ταλαίπωρη και εκρηκτική συμβίωση. Ενοικιάζει ένα υπόγειο, στην Αραχώβης 41, στα Εξάρχεια, όπου θα παραμείνει για περισσότερο από τέσσερα χρόνια.

Εκείνη την περίοδο δημιούργησε την ''Exarchia Square Band'' μαζί με τον Χρίστο Ζυγομαλά. Η μπάντα αυτή στο σύντομο βίο της έδωσε αρκετές συναυλίες.


Το 1979 μπαίνει και πάλι στο αυτοσχέδιο στούντιο του Στέλιου Λογοθέτη και ηχογραφεί 20 τραγούδια, κάτω από τη γενική ονομασία "Τριπλή Κασέτα Μπέλα με Χωρίς Ταμπέλα". Αποτελείται από τρεις κασέτες, "Παράνομη Κασέτα Νο 000002 - Είμαι Παλιάνθρωπος", "Παράνομη Κασέτα Νο 000003 - Γιατί Φοράς Κλουβί", και την "Παράνομη Κασέτα Νο 000004 - Klaste Eleftheros".

Την περίοδο 1980 - 1981 έγραψε το βιβλίο ''Αναζητώντας Κροκάνθρωπους'', το οποίο δεν εκδόθηκε επίσημα, αλλά κυκλοφόρησε από τον ίδιο σε φωτοτυπημένα αντίγραφα. Μετά τον θάνατό του, το βιβλίο κυκλοφόρησε από εκδοτικό οίκο, κάτι που ο ίδιος δεν θα ήθελε να συμβεί. Στο βιβλίο αυτό ο Νικόλας Άσιμος ήθελε να καταγράψει με στοιχειώδη χρονολογική σειρά, στίχους από τραγούδια και ποιήματα, προκηρύξεις, θεατρικά και αφίσες, συμβάντα και πολλές στιγμές.



Το καλοκαίρι του 1981 συμμετέχει, με ένα μικρό πέρασμα, στην ταινία του Νίκου Ζερβού "Ο Δράκουλας των Εξαρχείων".

Τον Νοέμβριο του 1982 κυκλοφόρησε τον πρώτο του επίσημο και ολοκληρωμένο δίσκο, με τίτλο ''Ο Ξαναπές'' από την εταιρεία Μίνως. Μελοποίησε το ποίημα "Ουλαλούμ" του Γιάννη Σκαρίμπα. Ο δίσκος ''Ο Ξαναπές'' του Νικόλα Άσιμου εκδόθηκε το Νοέμβρη του 1982. Συμμετέχουν μαζί με το Νικόλα Άσιμο, η Χάρις Αλεξίου και ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου. Αυτός ήταν και ο μοναδικός δίσκος που κυκλοφόρησε όσο ο Νικόλας Άσιμος ήταν εν ζωή.


Γύρω στα 1983 άνοιξε ένα μαγαζάκι στα Εξάρχεια, στην οδό Καλλιδρομίου. Ήταν ο «Χώρος Προετοιμασίας» όπως το ονόμασε, αλλά και διαμονής, αφού αυτό ήταν και το σπίτι του. Εκεί έγραφε, συνέθετε τα τραγούδια του, πουλούσε βιβλία, παιχνίδια για παιδιά, πρόχειρα κοσμήματα κατασκευής γνωστών του, κασέτες δικές του κυρίως, φωτιστικά, πήλινα, κάρτες παλιές και πολλά άλλα. Την ίδια χρονιά συμμετέχει στην ταινία του Παύλου Τάσιου ''Τα Βαποράκια''.

Το 1985 βρίσκει τον Νικόλα στο στούντιο "Diva" να ηχογραφεί πυρετωδώς. Από την επιλογή των τραγουδιών κυκλοφορεί στα 1986 την δεύτερή του "Τριπλή Κασέτα" που την αποτελούν οι κασέτες "Παράνομη Κασέτα Νο 000005 - Ο Σάλιαγκας", "Παράνομη Κασέτα Νο 000006 - Η Ζαβολιά" και τέλος η "Παράνομη Κασέτα Νο 000007 - Πάλι στην Ξεφτίλα".


Το 1987 κυκλοφορεί την τελευταία του κασέτα, στην οποία συμμετέχει η Σωτηρία Λεονάρδου, "Παράνομη Κασέτα Νο 000008 - Στο Φανάρι του Διογένη" και γύρω στο Πάσχα παραχωρεί ως δημιουργός 5 τραγούδια στον Βασίλη Παπακωνσταντίνου για τον δίσκο του "Χαιρετίσματα".

Βράδυ Σαββάτου, στις 7 Ιουνίου 1987, στο διαμέρισμα της Ζαΐμη 56, λαμβάνει χώρα μια παρανοϊκή "Τελετή Μύησης" με την οικειοθελή παρουσία μιας κοπελιάς που ο έσχατος της φόβος συνδυάζεται με τις παρανοϊκές ιδέες και πράξεις του Νικόλα και οδηγούν στη σύλληψη και προφυλάκισή του με τις αβάσιμες κατηγορίες: "Βιασμός κατ' εξακολούθηση και παράνομη κατακράτηση". Κατά την διάρκεια της προφυλάκισης του η κοπελιά αποσύρει τη μήνυση εναντίον του, όμως ο εισαγγελέας έχει αντίθετη άποψη, έτσι παραμένει στον Κορυδαλλό μέχρι τέλη Ιουνίου οπότε βγαίνει με χρηματική εγγύηση που καταβάλλει η οικογένειά του αλλά δεν κατάφερε να ξεπεράσει τη μεγάλη του πίκρα γι' αυτή την αβάσιμη κατηγορία, που δεν τεκμηριώθηκε ποτέ. Το γεγονός αυτό είχε σημαντικές συνέπειες στη ψυχολογία. Η εκκρεμούσα δίκη, μαζί με τ' άλλα προβλήματα που ήταν πολλά, συσσωρεύτηκαν μέσα του.

Ο Νικόλας Άσιμος έφυγε από την ζωή τις πρώτες πρωινές ώρες της Πέμπτης 17 Μαρτίου του 1988, όταν κρεμάστηκε στο σπίτι του (σε μια σωλήνα καλοριφέρ), μετά από δύο ανεπιτυχείς απόπειρες αυτοκτονίας. Πέθανε σε ηλικία περίπου 39 ετών. Η κηδεία του Νικόλα, έγινε το απόγευμα της Παρασκευής 18 Μαρτίου 1988 στο νεκροταφείο της Καλλιθέας στη Νέα Σμύρνη, παρουσία 200 περίπου ατόμων, σε μια εξαιρετικά φορτισμένη ατμόσφαιρα. Τα λείψανα του Άσιμου μεταφέρονται τελικά στη γενέτειρά του Κοζάνη το 1992 και φυλάσσονται έκτοτε στο οστεοφυλάκιο του κοιμητηρίου της πόλης. Επίσης στην Κοζάνη έχει μεταφερθεί και εντοιχιστεί σε μία γωνιά μέσα στο κοιμητήριο και η επιτύμβια πλάκα με τους στίχους του "Μπαγάσα".


Το 1989 θα κυκλοφορήσει ο δίσκος "Το Φανάρι του Διογένη" από την εταιρεία Minos. Ο δίσκος αυτός κυκλοφόρησε μετά θάνατον και περιέχει κομμάτια από την Παράνομη κασέτα No.000008 "Το Φανάρι του Διογένη" με μερικές απουσίες λόγω παρέμβασης από την δισκογραφική εταιρία. Σε αυτός τον δίσκο συμμετέχει η Σωτηρία Λεονάρδου.

Το 1992 θα κυκλοφορήσει ο δίσκος με τίτλο "Στο φαλημέντο του κόσμου" από την ΜΒΙ. Και ο δίσκος αυτός κυκλοφόρησε μετά θάνατον. Περιέχει επιλογές από τις ''παράνομες'' κασέτες. Συμμετέχει ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου σε δυο τραγούδια (Πας Φιρί-Φιρί και Γιουσουρούμ).

Το 1995 ο Στέλιος Καζαντζίδης στο δίσκο του ''Τα βιώματά μου'', τραγουδάει ένα τραγούδι αφιερωμένο στον Νικόλα Άσιμο. Το τραγούδι ονομάζεται ''Ο φίλος μας'' και είναι σε στίχους Λευτέρη Χαψιάδη και μουσική Θανάση Πολυκανδριώτη. Σε σημείωμα στο δίσκο γράφει ο Καζαντζίδης: «Το τραγούδι αυτό είναι αφιερωμένο στο Νικόλα Άσιμο,τον καλλιτέχνη και άνθρωπο που έζησε και αμφισβήτησε με πίστη και συνέπεια αυτόν τον κόσμο της βαρβαρότητας».

Στα 1997, ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου στον δίσκο "Πες μου ένα ψέμα ν' αποκοιμηθώ", ερμηνεύει 5 τραγούδια του Νικόλα Άσιμου.

Το 1999 κυκλοφορεί από τις εκδόσεις "Σιγαρέτα" το βιβλίο του Δημήτρη Μπαγέρη "Ο διάσημος Νικόλας Άσιμος". Είναι μια μικρή έκδοση που περιέχει βασικά κάποιο αρχειακό υλικό για τον Άσιμο και σκέψεις του συγγραφέα.


Στις αρχές του 2000 κυκλοφορεί από τις εκδόσεις "Νέα Σύνορα - Λιβάνη", ο βιογραφικός θησαυρός: "Γιώργου Ι. Αλλαμανή "Δίχως Καβάτζα Καμιά - Βίος και Πολιτεία του Νικόλα Άσιμου". Πρόκειται για ένα πληρέστατο βιβλίο για την ζωή και το έργο του Νικόλα Άσιμου.


Τον Απρίλιο του 2000, οι εκδόσεις "Βιβλιοπέλαγος" κυκλοφόρησαν "επίσημα" το βιβλίο του Νικόλα, ''Αναζητώντας Κροκάνθρωπους'', σε επιμέλεια Μιχαήλ Πρωτοψάλτη. Πρόκειται για μια αξιόλογη και αρκετά περιποιημένη έκδοση, σχετικά πιστή στο πρωτότυπο με σκληρή εξαίρεση το εξώφυλλο. Πριν από αυτή την κυκλοφορία, η διανομή του βιβλίου γινόταν με τον παραδοσιακό τρόπο (φωτοτυπία) από το βιβλιοπωλείο "Ουτοπία" και την "Αναρχική Αρχειοθήκη".


Τον Σεπτέμβριο του 2002 κυκλοφορεί το διπλό cd με τίτλο ''Βιομηχανία Του Πεζοδρομίου''. Πρόκειται για μια συλλογή με επιλογές από τραγούδια που είχε κυκλοφορήσει ο Νικόλας Άσιμος με τις κασσέτες που πωλούσε μόνος του.

To 2009 κυκλοφόρησε ένα ακόμα νέο διπλό cd με τίτλο ''Μια Παράσταση - Ζωντανή Ηχογράφηση Στο Rodeo Club (26/02/1986)''. Το 2πλό αυτό cd κυκλοφόρησε από την εταιρεία Lyra. Αυτό το διπλό αυτό cd είναι ένα αυθεντικό ντοκουμέντο! Περιέχει εικοσιένα τραγούδια του Νικόλα Άσιμου, τα περισσότερα από τα οποία δεν έχουν ποτέ κυκλοφορήσει στην επίσημη δισκογραφία του.

Στις 17 Νοέμβρη του 2014 κυκλοφορεί ο δίσκος ''Αρνήθηκα Πολλά'' από την εταιρεία ''B-Otherside Records'' σε 500 αντίτυπα. Ο δίσκος αυτός περιλαμβάνει 15 τραγούδια, 6 ανέκδοτα, τα περίφημα έξι που ανέφερε ο Γιώργος Ι. Αλλαμανής στην βιογραφία του Νικόλα Άσιμου «Δίχως Καβάντζα Καμιά», αλλά και εννιά διαφορετικές εκτελέσεις ήδη γνωστών κομματιών που παρουσιάζουν διαφοροποιήσεις σε στίχους και μουσική. Οι ηχογραφήσεις αυτές έγιναν στο μαγαζάκι του Άσιμου, στην οδό Καλλιδρομίου 55, στον "χώρο προετοιμασίας", όπως συνήθιζε να το αποκαλεί. Μετά την αυτοκτονία του οι αστυνομικές αρχές κατέσχεσαν τις κασέτες αυτές, μαζί με κάποια άλλα προσωπικά του αντικείμενα. Κι έτσι τα τραγούδια έμειναν στην Ασφάλεια μέχρι το 1988. Στο δίσκο ''Αρνούμαι Πολλά'' εκτός από τα ανέκδοτα τραγούδια, θα υπάρχουν επίσης σπάνιες φωτογραφίες και σπάνιο υλικό, ακόμα και με έργα ζωγραφικής του Άσιμου.


Οι συμπεριφορές του και τα τραγούδια που έγραψε θεωρήθηκαν συχνά προκλητικά. Επρόκειτο για ένα έντονα πολιτικοποιημένο άτομο, που ιδεολογικά δεν ανήκε σε κάποιο χώρο. O ίδιος ποτέ δεν αποδέχτηκε την "ταξινόμηση" σε κάποια ιδεολογία. Ο Νικόλας Άσιμος ήταν αρχικά αριστερός, απέκτησε όμως αναρχική συνείδηση λίγο αργότερα και στη συνέχεια ξεπέρασε και τον αναρχισμό, καθώς δεν επιθυμούσε να του "κολλούν ταμπέλες". Πάρα πολλές πληροφορίες αλλά και πλούσιο υλικό για τον Νικόλα Άσιμο μπορείτε να βρείτε εδώ: http://www.asimos.gr/.


Ο Νικόλας Άσιμος ήταν σχεδόν μόνιμα έξω από τα εμπορικά κυκλώματα, ήταν ίσως η πιο ασυμβίβαστη μορφή της ελληνικής μουσικής σκηνής. 


Δισκογραφία

Ο ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ / Ο ΡΩΜΙΟΣ ‎(1975)
A. Ο Μηχανισμός
B. Ο Ρωμιός

ΜΕ ΤΟ ΒΑΡΕΛΙ ΠΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΕΙ ΤΟ ΣΠΑΕΙ ‎(1978)
A1. Μηχανισμός
A2. Ρωμιός
A3. Παπάς
A4. Τιράντες
A5. Σιόρ Ιδιοκτήτης
A6. Βαρέλι, Πιάστηκα Σκοινί Κορδόνι
A7. Θα Το Δείξει Κι Ο Καιρός
B1. Δεν Πα Να Μας Χτυπάν
B2. Θανάσαινα
B3. Έλα Κουτέ
B4. Καλέ Στρατιώτη
B5. Σαν Θα Με Καλέσει Η Πατρίδα
B6. Μην Καρτεράτε
B7. Παράτα Τα


ΕΙΜΑΙ ΠΑΛΙΑΝΘΡΩΠΟΣ (1979)
A1. Ουλαλούμ
A2. Σαν Στα Παραμύθια
A3. Σχιζοφρενοβλαβίωση
A4. Η Γαλανόλευκος (Μάρτης '78, Κρήτη)
B1. Είμαστε Τρομοκράτες
B2. Κουρδιστέ Χαμάλη
B3. Να Μην Αρχίσεις Να Ξεφτάς
B4. Γιουσουρούμ


ΓΙΑΤΙ ΦΟΡΑΣ ΚΛΟΥΒΙ ‎(1979)
A1. Της Κωλοφωτιάς
A2. Της Επανάστασης
A3. Χαμογέλα
B1. Με Μπαταρία
B2. Μόρο
B3. Μαραθωνοδρόμος
B4. Ιδιαίτερος Χαβάς


KLASTE ELETHEROS (1979)
A1. Πανηγύρι
A2. Ματογυάλια
A3. Την Αντίσταση Βαρέθηκα
A4. Μου Λες Πως Σε Παραμελώ
B1. Πουτσόμουνο - Sonata Amanes - Μουνακόπουτσα
B2. Στων Συντρόφων Μου Τις Μύτες
B3. Το Φανάρι
B4. Παράτα Τα


ΞΑΝΑΠΕΣ (1982)
Α1. Άμα Σε Λέγαν Βάσω
Α2. Πιάστηκα Σχοινί Κορδόνι
Α3. Βαρέθηκα
Α4. Σχιζοφρενοβλαβίωση
Α5. Της Επανάστασης
Β1. Ένας Απάτσι Στα Pubs
Β2. Κάνε Μου Μπα
Β3. Το Παπάκι
Β4. Θα Το Δείξει Και Ο Καιρός
Β5. Σεισμός




Ο ΣΑΛΙΑΓΚΑΣ (1986)
A1. Καυσαεριώδεις Θυμιάσεις
A2. Χάνι Μπάνι
A3. Λάντζα Γιόγκα
A4. Στην Πιο Σκληρή Σου Φάμπρικα
A5. Δεν Aποκαρδιώθηκα
A6. Ο Σάλιαγκας
A7. Καμιά Φορά
B1. Δε Μου 'χει Μείνει Φωνή
B2. Μπλουζ Μπουζ
B3. Μου Βγήκες Στο Μπαλκόνι
B4. Παξιμαδάκι
Β5. Όλα Τα 'χαμε


Η ΖΑΒΟΛΙΑ ‎(1986)
A1. Σταυραϊτέ
A2. Τη Φάτσα Μου Την Έδειξαν
A3. Θα Σου Κλέψω Το Σακκάκι
A4. Ο Άτριχος Πίθηκος
A5. Στο Φαλημέντο
B1. Τα Αδιέξοδά Σου
B2. Πινακωτή
B3. Ο Μπουμπούνας
B4. Η Ζαβολιά
Β5. Βενσερέμος
B6. Όλοι Δηλώνετε Ιδιότητα


ΠΑΛΙ ΣΤΗΝ ΞΕΦΤΙΛΑ ‎(1986)
A1. Είσαι Παιδί Ωραίο
A2. Τα Βλαχαδερά
A3. Δωμάτιο Στο Άμστερνταμ
A4. Ούζα
A5. Τι Πα Να Πει Γυναίκα
A6. Πάλι Στην Ξεφτίλα
B1. Τραβεστί
B2. Μάρα
B3. Σε Ζελοφάν
B4. Σα Το Δευκαλίωνα
Β5. Πως Θες Να Πάμε Μαζί


ΣΤΟ ΦΑΝΑΡΙ ΤΟΥ ΔΙΟΓΕΝΗ  (1987)
A1. Μπαγάσας
A2. Πανηγύρι
A3. Ουλαλούμ
A4. Λίνα
A5. Δε Θέλω Καρδιά Μου Να Κλαις
A6. Τρομοκράτες
B1. Πας Φιρί Φιρί
B2. Οϊμέ
B3. Εγώ Με Τις Ιδέες Μου
B4. Μπαταρία
Β5. Γιουσουρούμ
B6. Πολεμάτε Κοιμισμένα
B7. Το Φανάρι Του Διογένη


ΣΤΟ ΦΑΛΗΜΕΝΤΟ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ - ΓΙΟΥΣΟΥΡΟΥΜ (1992)
A1. Ο Άτριχος Πίθηκος
A2. Πας Φιρί-Φιρί
A3. Όλοι Δηλώνετε Ιδιότητα
A4. Το Μπλουζ Του Κουδουνιστή
A5. Στο Φαλημέντο Του Κόσμου
B1. Γιουσουρούμ
B2. Μάρα
B3. Μπαταρία
B4. Θα Σου Κλέψω Το Σακκάκι




ΤΟ ΦΑΝΑΡΙ ΤΟΥ ΔΙΟΓΕΝΗ (1989)
A1. Μπαγάσας
Α2. Λίνα
Α3. Εγώ Με Τις Ιδέες Μου
Α4. Γιουσουρούμ
Β1. Δεν Θέλω Καρδιά Μου Να Κλαις
Β2. Φανάρι Του Διογένη
Β3. Πας Φιρί Φιρί
Β4. Ωιμέ
Β5. Ουλαλούμ




ΞΑΝΑΠΕΣ (1994)
1. Άμα Σε Λέγαν Βάσω
2. Πιάστηκα Σχοινί Κορδόνι
3. Βαρέθηκα
4. Σχιζοφρενοβλαβίωση
5. Της Επανάστασης
6. Ένας Απάτσι Στα Pubs
7. Κάνε Μου Μπα
8. Το Παπάκι
9. Θα Το Δείξει Και Ο Καιρός
10. Σεισμός




ΜΙΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ - ΖΩΝΤΑΝΗ ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΗ ΣΤΟ RODEO CLUB (26/02/1986) ‎(2009)
1-1. Το Μπλουζ Σαν Μπουζ (Το Μπλουζ Του Κουδουνιστή)
1-2. Είμαστε Τρομοκράτες
1-3. Το Πανηγύρι
1-4. Σχιζοφρενοβλαβίωση
1-5. Ο Εξερευνητής (Monsieur Cannibale)
1-6. Άμα Σε Λέγαν Βάσω
1-7. Ο Μπουμπούνας
1-8 Ουλαλούμ
1-9. Ήρθα Στη Γειτονιά Σου
2-1. Όλοι Δηλώνετε Ιδιότητα
2-2. Ο Ξεφούσκωτής Των Λάστιχων (Πρόζα)
2-3. Γιουσουρούμ
2-4. Δεν Πά' Να Μας Χτυπάν
2-5. Για Τη Διεθνή (Πρόζα)
2-6. Ο Ιδιαίτερος Χαβάς
2-7. Γειναικείος Οδηγός Συμπεριφοράς (Πρόζα)
2-8. Θα Σου Κλέψω Το Σακάκι
2-9. Πάλι Στην Ξεφτίλα
2-10. Σαν Τον Δευκαλίωνα
2-11. Κλάστε Ελευθέρως (Πρόζα)
2-12. Πολεμάτε Κοιμισμένα




ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΤΟΥ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟΥ ‎(2002)
1-1. Είσαι Παιδί Ωραίο
1-2. Τα Βλαχαδερά
1-3. Δωμάτιο Στο Άμστερνταμ
1-4. Ούζα
1-5. Τι Πα Να Πεί Γυναίκα
1-6. Πάλι Στην Ξεφτίλα
1-7. Τραβεστί
1-8. Μάρα
1-9. Σε Σελοφάν
2-1. Καυσαριώδεις Θυμιάσεις Ή Αρκούδα
2-2. Χάνι Μπάνι
2-3. Λάντζα Γιόγκα
2-4. Στην Πιο Σκληρή Σου Φάμπρικα
2-5. Δεν Αποκαρδιώθηκα
2-6. Ο Σάλιαγκας
2-7. Ρομαντικό Μπλουζ Ή Καμιά Φορά
2-8. Δεν Μου 'Χει Μείνει Φωνή
2-9. Το Μπλουζ Σαν Μπλουζ Ή Του Κουδουνιστή
2-10. Μου Βγήκες Στο Μπαλκόνι




ΝΙΚΟΛΑΣ ΑΣΙΜΟΣ ‎(2009)
1-1 Ο Μηχανισμός
1-2 Ο Ρωμιός
1-3 Ο Άτριχος Πίθηκος
1-4 Πας Φιρί Φιρί
1-5 Όλοι Δηλώνετε Ιδιότητα
1-6 Το Μπλουζ Του Κουδουνιστή
1-7 Στο Φαλημέντο Του Κόσμου
1-8 Γιουσουρούμ
1-9 Μάρα
1-10 Μπαταρία
1-11 Θα Σου Κλέψω Το Σακάκι
Bonus Tracks Σπάνιες Ηχογραφήσεις
1-12 Θα Το Δείξει Κι Ο Καιρός
1-13 Ο Σιορ Ιδιοκτήτης
1-14 Σχιζοφρενοβλαβίωση

Συναυλία Στο Rodeo Club 26/2/1986
2-1 Το Μπλουζ Σαν Μπλουζ (Το Μπλουζ Του Κουδουνιστή)
2-2 Είμαστε Τρομοκράτες
2-3 Το Πανηγύρι
2-4 Σχιζοφρενοβλαβίωση
2-5 Ο Εξερευνητής (Monsieur Cannibale)
2-6 Άμα Σε Λέγαν Βάσω
2-7 Ο Μπουμπούνας
2-8 Ουλαλούμ
2-9 Ήρθα Στη Γειτονιά Σου
Bonus Tracks Σπάνιες Ηχογραφήσεις
2-10 Ο Μηχανισμός
2-11 Ο Ρωμιός (Το Πανηγύρι)
2-12 Πιάστηκα Σκοινί Κορδόνι

Συναυλία Στο Rodeo Club 26/2/1986
3-1 Όλοι Δηλώνετε Ιδιότητα
3-2 Ο Ξεφουσκωτής Των Λάστιχων (Πρόζα)
3-3 Γιουσουρούμ
3-4 Δε Πα' Να Μας Χτυπάν
3-5 Για Τη Διεθνή (Πρόζα)
3-6 Ο Ιδιαίτερος Χαβάς
3-7 Γυναικείος Οδηγός Συμπεριφοράς (Πρόζα)
3-8 Θα Σου Κλέψω Το Σακάκι
3-9 Πάλι Στην Ξεφτίλα
3-10 Σαν Τον Δευκαλίωνα
3-11 Κλάστε Ελευθέρως (Πρόζα)
3-12 Πολεμάτε Κοιμισμένα










ΑΡΝΗΘΗΚΑ ΠΟΛΛΑ (2014)
Α1. Δεν Έχω Μάθει Να Σωπαίνω
Α2. Κάθε Λάθος
Α3. Στην Πιό Σκληρή Σου Φάμπρικα
Α4. Ονειροκρίτης
Α5. Γιουσουρούμ
Α6. Εγώ Με Τίς Ιδέες Μου
Α7. Μπαγάσας
Α8. Αγαπάω Και Αδιαφορώ
Β1. Αρνήθηκα Πολλά
Β2. Ωιμέ
Β3. Ο Ρωμιός
Β4. Ήτανε Σούρουπο
Β5. Θα ΄Ρθω Να Σε Βρώ
Β6. Χαμαιλέων
Β7. Καταρρέω